Umową sprzedaży jest przedmiot wskazany w złożonej ofercie, chyba że, klient wskaże inny wymiar podczas składania zamówienia.
Sprzedający przyjmuję do realizacji zamówienie po zaksięgowaniu ustalonej kwoty określonej w ofercie dla kupującego (lub zaliczki) na wskazane konto w ofercie.
Termin realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych, chyba że, zostanie określony inny przez sprzedającego w przedstawionej ofercie dla klienta.
Do terminu realizacji zamówienia nie wlicza się czasu dostarczenia przedmiotu zamówienia (wysyłka, transport).
W przypadku odbioru osobistego, klient zobowiązuje się do odbioru przedmiotu zamówienia w przeciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o gotowym produkcie. Jeżeli klient nie odbierze przedmiotu zamówienia w określonym terminie, zostaje naliczona kwota 20 zł/doba (netto) za magazynowanie.
Odbiór osobisty przedmiotu zamówienia, musi być uzgodniony i zaakceptowany przez sprzedającego który określi możliwy dzień i godzinę odbioru przez sprzedającego we własnym zakresie.
2. WYSYŁKA
Wysyłka odbywa się firmą kurierska na palecie, wybraną przez sprzedającego na adres podany przez kupującego podczas składania zamówienia.
Koszt wysyłki palety o wymiarach 120x80 to 250 zł (netto), chyba że została ustalona inna kwota podczas składania zamówienia.
W cenie wysyłki wliczone jest usługa kurierska, pakowanie przedmiotu zamówienia, oraz ubezpieczenie wysyłki.
Klient zobowiązany jest sprawdzić stan techniczny przesyłki przy odbiorze, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera, który jest podstawą do reklamacji.
Sporządzony protokół szkody (scan), należy przesłać drogą elektroniczną na adres rooster@wp.pl, a o zaistniałej sytuacji niezwłocznie poinformować telefonicznie sprzedającego 608079088.
3. TRANSPORT
Przed planowanym transportem, sprzedający poinformuje kupującego o terminie i planowanej godzinie dostawy. Klient zobowiązuje się odebrać przedmiot zamówienia w skazanym miejscu i godzinie, w przypadku nieobecności klienta lub innej wskazanej osoby w miejscu rozładunku, usługę transportową uznaje się za wykonaną, a kwota za usługę nie podlega zwrotowi, ponowny odbiór zamówienia następuje zgodnie z pkt.1 ppkt. e) i f), lub po ustaleniu kolejnego możliwego terminu transportu.
Usługa transportowa odbywa środkami transportu sprzedającego na koszt kupującego w obrębie 100 km od Sochaczewa, cena ustalana jest indywidualnie w zależności od miejsca docelowego oraz złożonego zamówienia.
Transport odbywa się w godzinach: poniedziałek – piątek w godz. 14.00 – 19.00, oraz w weekendy w godzinach 9.00 – 19.00, chyba że, klient określi inne godziny odbioru podczas składania zamówienia.
Cena transportu nie obejmuje wniesienia, zniesienia lub doniesienia z miejsca rozładunku zamówienia, klient zobowiązany jest we własnym zakresie zabezpieczyć przywieziony zamówienie oraz zapewnić wniesienie przedmiotu zamówienia.
Klient zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego miejsca rozładunku oraz wskazania utwardzonej równej drogi dojazdowej z możliwości swobodnego manewrowania zespołu pojazdów (pojazd + przyczepa, bus), w innym przypadku kierowca może odmówić podjechania i rozładunku we wskazane miejsce.
3. ODBIÓR OSOBISTY
Odbiór osobisty jest możliwy po uzgodnieniu terminy odbioru ze sprzedającym.
Firmą kurierską zleconą przez kupującego, koszt pakowania (jeżeli jest wymagane) na paletę – 40 zł (netto), sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe w czasie transportu.